donderdag 30 augustus 2018

Mijn werk

Hoe heb ik dat allemaal op mijn werk geregeld?
Wel, ik ben leerkracht en ik heb het geluk om op een heel toffe school les geef, met een geweldig directie-team.

Jaja, meneer geeft les op het Sint-Ritacollege te Kontich, dus natuurlijk vindt hij dat een goede school. Wel in mijn geval heb ik het proefondervindelijk kunnen staven, want mijn dochter zit er en die is erg tevreden, dus dan ben ik tevreden.

Maar goed, ik wil toch even een welgeplaatste dankuwel neerschrijven voor mijn directie die mij deze kans gegeven hebben. Dank u wel en ik hoop uit de grond van mijn hart dat het een heel leerrijk en tof schooljaar zal worden.

Ik ga eerlijk gezegd het soms wel eens missen om voor een klas te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Aan alle mooie sprookjes komt ...

Aan alle mooie sprookjes komt een einde, zo ook aan dat van ons. We zitten terug in Belgiƫ waar we terug herenigd zijn met onze fietsen. Vo...